Din jävel!

Motgången i mitt liv idag är att det står en läskande, frestande och underbar morotskaka i mitt kylskåp...
Jag är en person som alla andra som kollar i kylskåpet när jag har tråkigt och eftersom jag är ledig idag och nästan bara varit hemma så innebär det att kylskåpsdörren öppnats aktivs idag. Vilket medför att jag möts av en morotskaka varje gång... Och det är som kärlek vid första ögonkastet varje gång lampan i kylskåpet tänds, och tänk dig att neka din största kärlek tio gånger inom loppet på en timma. Det gör ont i hjärtat, det svider och känns som om en del av mig går sönder efter varje gång jag stänger dörren och den får stå kvar där inne i den mörka kylan. Alldeles ensam och övergiven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0