TITTA PÅ MIG





Folk är så himla BRA på att dömma.
Såhär är JAG , röd och fräsch efter en dusch,
helt ofixad och NATURLIG.

Det här är ju jag, det är såhär folk borde få se mig. Efter som det här är jag!
Ingen annan än jag. Inget döljt utan helt naken och öppen.

Jag får självförtroende med smink och snygga kläder, men det är inte den jag är.
Visst jag älskar kläder men det jag trivs bäst i är att vara osminkad, bära mjukis kläder och
en bulle på huvudet. Det är vem jag är och så trivs jag som bäst. Men så fort
någon annan är i närheten kommer osäkerheten och jag vill bara gömma mig bakom
smink och snygga kläder. För jag vet hur folk dömmer.

Men det senaste har verkligen fått mig att inse att det är mitt liv och det handlar om mig!
Jag ska bära det jag vill bära, jag kommer sminka mig om JAG vill inte för att jag måste
och jag kommer framför allt följa det jag vill göra och inte göra något som jag inte
vill bara för att någon annan vill det..


JAG SKA FÖLJA MITT HJÄRTA, FÖR DET HANDLAR OM MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0