JAG VILL HA EN NOKIA 3310!

Vill ha en mobil utan krångel och konstigheter. En som bara finns där när man behöver det!
Iphone har tydligen vissa appar som uppdaterar sig själva då och då vi internet och när  jag var i turkiet så hade några appar gjort detta, alltså kopplat upp sig på internet utan min TILLÅTELSE. Själv andvände jag aldrig mobilens intenert utan ringde en gång och skickade några sms.. Så det jag gjorde där nere gick på ungefär 100kr men pga av denna fiffiga uppfinning att telefonen uppdaterar sig själv via internet så är min telefonkostnad just nu på 700kr på en fucking vecka.. OCH DET KAN TILLKOMMA MER?!.. Jag dör ju. Och när jag pratar med tele2 så säger dom att jag har som uppgift själv att stänga av/sätta på romaning?, att mobilen inte gör sånt. Men hur fan ska jag veta detta...
Åhh, kan verkligen säga att jag skriver så att fingrarna glöder men det är för att jag blir så himla arg...
Jaja, bara att bita ihop. Pappa som  blir mindre glad när han får hem räkningen.. Men får ringa och förvana honom.
Visst en skit bara uppfinning men så mycket mer att tänka på jämför med en gammal helig tegelsten som mobil.
Vill bara hoppa och stampa på den!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fy va knäppt.....



En Nokia 3720 en riktig klippa till tfn.



I love my Nokia 3720

2011-09-21 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0