Hemma


I kalla sverige. I gråa sverge. I tråkiga sverige men hemma och tillbaka hos alla underbara människor.
Och det är dom som gör det värt att komma hem.

Min resa har varit helt underbar, bara handlat om att ta det lugnt och njutit!
Kom hem i fredags kväll, då det bara var att packa upp och packa igen för att åka till pappa.
Igår lördag, så åkte jag in till partille och fixade mina naglar. Sen blev det hem till Lovisa, mysa lite och sen lagade hon jag och Erica mat till alla dom som skulle komma oh fira Lovisa som fyller år idag:) Det var en mysig kväll och det var kul! Bilder från det och turkiet kommer komma eftersom i veckan. Men kameran blev kvar hos mamma så det kommer när den är hämtad! Men nu är jag iaf hemma med ny energi och massa härliga minnen från turkiet!

Det här är början på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0