Underbara sol!

Hello!

Ikväll blir det ett inlägg om hela helgen och min måndag!
På fredag kväll åkte jag in till stan och mötte upp mitt hjärta som kom hem från Växjö. Vi åkte till norra liden och tillbringade resten av kvällen där och natten. På lördagen gick vi upp tidigt och åkte och passa godbiten Indra och gjorde lite amerikanska pannkakor och sen som lördagsmys till kvällen gjode vi hemma gjord pizza! Och kan säga att den verkligen var SUPER GOD!
På södagen blev det ligga och mysa hela dagen vid tv och sova ut och bara ta vara på dom timmarna vi hade kvar innan han åkte hem på söndag kväll :(

IDAG blev det en riktigt soft skoldag, tillbringade våra raster och engelska lektionen ute i den underbara solen. Något  som var mindre soft var kraschen av Emmas mobil, så tycker alla kan ta en tyst minut och be för den och Emma.
Efter skolan drog jag hem, tog mig en avokado och drog ner till  Almekärsparken och hängde och blev även lite vollyboll! En ritkigt soft dag alltså



Niclas & Indra




:'(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0