To face the fear but not feel scared


Ibland måste man välja mellan två val, det finns två olika vägar att gå och oftast är man väldigt osäker när man väl val vilket håll man ska gå åt. Vi har gjort flera val i livet och nu tänker jag tillbaka och undrar hur det skulle vara om jag hade valt att gå en annan väg.






I see the girl I wanna be
Riding bare-back, care-free
Along the shore
If only that someone was me
Jumping head-first, head-long
Without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break fre
I see the girl I wanna be
Riding bare-back, care-free
Along the shore
If only that someone was me
Jumping head-first, head-long
Without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break fre














Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort, jag vill se alla. kramar

2011-05-22 @ 22:44:03
Postat av: Charlotte

Så fina bilder, skullevilja se alla. kramar

2011-05-22 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0