God morgon!


Tjenare, tjenare!

Jag är trött, har träningsvärk och allt jag skulle vilja göra nu är att krypa ner i min oerhört goa och mjuka säng..
Men istället ska jag på arbetsutbildning och bli en grym telefonförsäljare! Men det är ju bara positivit att inom en snar framtid kommer jag känna mina egna pengar och ha mer att leva på än mitt lilla fjuttiga studiebidrag så ändå ett STORT plus!

Hade svårt att somna igår så ringde mitt hjärta så tvinga honom att ligga och prata med mig en stund, men det funkade inte heller så smsade en vän och blev att vi smsade till klockan hade börjat närma sig halv två.

Min dag:
9.00-13.00 arbetsutblidning
16.00 träna!
20.00 hockey Bratislava - Slovakien

alltså inte så mycket inplanerat, hinner kanske med lite shopping efter utblidningen!




Trött tjej redo för utbildning!


The greatest plesure in life is
doing what people say you cannot do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0