Frusen

Tjenare!

Skolan gick bra och nationella kändes faktiskt helt okej. Jag gjorde så gott jag kunde och lät pennan glöda med mina tankar om julen;)
Satt sedan kvar i skolan för att jobba med ett geografi arbete som vi ska redovisa på fredag. Känns väl sådär när vi är tre i gruppen och det är bara jag och grymma Emma som jobbar! Men fuck den andra tjejen, hon förlorar bara på det själv.

Kom hem för en stund sen och är jätte frusen har lust att bara lägga mig i ett varmt bad med tända ljus och go musik, men får nöja mig med att jag har krypt ner i soffan med en go filt och dricker en nutrilett drick för att få lite energi till gymmet för att sedan kunna bränna massa fett och bygga grymt starka muskler!

Hade tänkt att lägga upp ett inlägg om hur jag ska äta och träna under en dag för att nå min dröm kropp!
Inlägget är för att påminna mig själv och inte ge upp och vika mig och strunta i det jag bestämt mig för, så har jag skrivit det här är det lättare att komma ihåg och kämpa på för att klara det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0