ÅSKA

Blixtar och muller är verkligen ingenting för mig utan något som skapar ett oerhört stort och läskigt obehag i mig. Vill bara försvinna underytan när åskan är igång med sina hemsk heter! Nu låter det som att hela min dag har gått under men innan åskan så var det skola och det var en galen skoldag med vattenballonger och galna kompisar.. Kan nog säga att jag har dom konstigaste, galnaste och mest underbaraste vännerna. Dom gör mina dagar med alla galenskaper!

Efter skolan åkte Jessica med mig hem och det blev solning och sen köpte vi MJUKGLASS och "gottade" oss i mullret av åska.......





Glad tjej i skolan


Jessica gör ett glädjeskutt

För jag är lycklig, för jag är lycklig!

Life ist short
Break the RULES
FORGIVE quickly,
KISS slowly, LOVE truly
LAUGH uncontrollably
an NEVER REGRET
anything that made
you SMILE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0