Alive



Jag svävar runt i ovisshet mellan hopp, drömmar och verklighet. Jag är fruktansvärt nyfiken och less på att vänta. Jag vill veta nu. Höra allt du har att säga, så som du själv tänker det. Brutalt och ocensurerat.









Where do I go when I’m so alone?
Where do I turn when you are so close?
We try not to crash but we still collide
Tears I’ve cried, I’ll survive
I’m alive







För övrigt så ska jag snart krypa ner i sängen av sluta kvällen med att tända lite ljus och sätta på en go film!
Är helt slut efter att ha jobbat både lördag och söndag.  Kan även tillägga att bästa EMMA fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: emsterbossen

PUSSS bästa moaaaa

2011-05-23 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0