You and Me



Börjar inlägget med att säga att Lifehouse låt you and me är sjukt bra och den blir om spelad flera gånger på spotify!

För övrigt har jag varit på L'ecole hela dagen, började kl11 och slutade kl19 när jag egentligen skulle sluta kl15 men behövdes en extra på eftermiddagen så självklart hoppade jag in! Då hade jag även mer tid på mig att lära mig kassan så att jag ska klara av att stå själv om det skulle bli så. Allt har gått bra idag, butiken har tagit form och allt har kommit på plats, likadant på lagret där det innan har varit helt kaos! Så det känns nu skönt att det flesta är i ordning

Nu är jag helt slut och ska ta och lägga mig framför tvn resten av kvällen och käka något och bara softa och lufta mina fötter som varit intryckta i ett par obekväma boots.. Imorgon blir det att ta med ett par gympaskor för att byta av till när jag känner att fötterna börjar värka.



Hur jag såg ut idag, kavajen är från L'ecole National




Butiken



Denna kofta (knitwear) har vi sålt mest av idag, köpte även en själv. Pristet är helt sjukt! ENDAST HUNDRA KRONOR! Och den har kostat runt 900kr innan, lite osäker men runt det.. Så ett riktigt kap vill jag säga. Den är sjukt skön och finns även i svart så blir nog att köpa hem en i den färgen med. Och det ännu mer löjliga är att jag har 50% rabatt på allt i butiken så betalade endast 50kr.





Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!!!

2011-06-18 @ 15:29:31
URL: http://kidsos.blogg.se/
Postat av: charlotte

Va fint!

Du passar där:)

2011-06-18 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0