Uppdrag uppsägning


Trött trött trött, hänger här i soffan med mig själv och jag.. Vaknade precis, gick och la mig när jag kom hem vid kl13 för att orka åka och jobba och säga upp mig på profact ikväll.
Sjukt nervös, vet inte hur jag ska lägga fram det. Även fast det inte är något seriöst företag så känns det ändå as jobbigt haha. Men säger väl att det inte känns bra och att jag inte har någon motivation att ringa och tjata på människor.

L'ecole, idag på affären har det gått bra. Dock gick ögonen ihop typ för jag fick så lite sömn men som sagt var ju bara där i några få timmar så gick alldeles utmärkt! Vi har fått ordning på största delen av butiken och ska bli intressant att höra imon och höra om det blev våran öppningsdag eller om det blir imorgon. Mina skor från nelly var jag även och hämtade ut idag, satt som handen i hansken! UNDERBARA, kommer användas flitigt. Men nu ska jag slänga i mig några mackor och klä på mig sedan dra mig till stan och utföra uppdrag uppsägning.. Wish me good luck


Igår



Idag

Kommentarer
Postat av: ALWA

BABE, gud vad glad och stolt jag blir! grymt roligt att du hittat ett nytt jobb :) vi måste ses snart, PÅ RIKTIGT. Puss!

2011-06-16 @ 15:52:12
URL: http://alwapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0