SOL



Underbara varma sol! När solen skiner så blir allt faktiskt mycket lättare, sängen var inte alls lika lockande när klockan ringde utan ville upp och göra ordning mig för att sedan ta en härlig morgon promenad till tåget för ta mig till jobbet. 

Har precis öppnat butiken och sitter nu och dricker iskallt vatten och försöker svalka ner mig lite eftersom det är otroligt varmt och ingen luft här inne. Tror dock att det kommer vara helt dött idag på Freeport, för vem vill dra hit på sig lediga tid när en solig stand och ett dopp i sjön/havet låter som en mycket mer lockande idé.

Skulle inte jobba idag egentligen men Malin min arbetskamrat behövde gör annat på morgonen så jag ställde upp och jobbar en kort dag till kl14.30, sen ska jag direkt hem och pressa i solen!! Får hoppas jag får lite färg även fast jag kommer hem runt kl16. Blir att smörja in sig i några lager brun utan sol med, är ju Niclas pappas bröllop i helgen så vill vara brun och fin.

Finns inte så mycket att göra här, alla kläder är vikta och prismärkta eller har en låda kvar men den står längst in och längst upp på lagret, alltså utanför min räcklängd så blir att sitta här och ska även försöka lista ut hur ma mobilbloggar och skickar mms från mobilen in till bloggen så jag kan lägga upp bilderna jag har på mobilen till bloggen. Kan ju använda sladden men den bär jag inte så ofta med mig, så  lär jag mig detta är det ett stort plus!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0