Outta My Head



På jobbet, uttråkad och jätte trött. Det är så lugnt och så tyst det enda jag hör är mina egna andetag och låten Outta My Head med Leona Lewis. Jobbar ifrån kl10-19.00 buhu, jaja bara att hålla ut när timmarna går långsamt men blir det mer folk kommer det bli roligt!

Igår var jag på Liseberg med min gosse, vi åkte in vid 19.30 och var bara där o några timmar men hann åka ballder, lätt det bästa med liseberg! hur skön som helst är den bergochdalbanan! Vi gick även runt och tittade och spelade lite och myste, sen gick vi hem och avslutade kvällen med Ben & Jerry.


kan ju tillägga att idag åker folket till P&L och festar ihjäl sig, lite avundsjuk hehe..



 
Glömt att skriva om killen ovan!!! I onsdags då jag jobbad själv här strax innan stägning kom en snygg trevlig kille in i butiken och vi börjar prata lite och vi pratar lite om L'ecole, och det går några minuter och då upptäcker jag att både skjortan och jackan är från oss och även väskan han bär... Sneglar upp lite på våra väggar där det sitter stora bilder på en killmodell och inser i samma ögonblck att killen som är på väggarn är killen jag har precis framför mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0