MÅNDAG 20/6-11





Då var det måndag igen... Känner inte av att jag har fått sommarlov men har humöret uppe ändå! Trivs bra här på freeport men ibland vill jag allt bara sova ut och gå upp utan att någon väckarkocka ringer! Som idag, idag ville jag allt annat än att gå upp. Låg kvar och znoozade i typ 45 min och fick sedan stressa på mig kläderna och springa till tåget, hehe. Men nu är jag på jobbet och har öppnat butiken och ska snart ta en äcklig kaffe bara för att vakna till liv och få upp ögonen nogolunda.

Har ingen aning om hur länge jag jobbar idag men blir väl till stängning men det gör inte mig något för ikväll kommer min gose Niclas hem så full av lycka att få somna i hans armar!

Nu måste jag damsuga lite och damma och massa annat kul....
 HEJDÅ  HA  EN  GRYM  DAG! Ska jag iaf försöka ha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0