Lugn och ro



Är hemma nu efter att ha varit på profact och sagt upp mig, allt gick jätte bra. Jag sa att jag har fått ett nytt jobb med bättre betalt och att jag ville prioretera det och han förstod mig till hundra.
Så himla skönt att ha det gjort, nu ska jag softa hela kvällen. Och inledde det bra med att pappa grillade sjukt gott kött, massa sallad och vitlöksbröd till... MUMS. Nu ligger jag i soffan och låter alla delar i kroppen slappna av vilket dom inte gjort på tre dagar, lugn och ro..

Ska inte upp alls lika tidigt imorgon så det är skönt, börjar jobba vid kl11 och har en kort dag på jobbet till kl15. Så ska hem och ta hand om mig själv imorgon och om jag orkar tillbringa kvällen med någon/några goa vänner.



Skönplagg


Finner inga ord just nu, dessa skor är bara väldigt fina....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0