Love



Känner kärleken i luften, det är sommar och vi vårdar vårt förhållande. Vi kämpar på och  vi ska ge järnet nu. Jag älsar dig Niclas Frahmer.

Kom hem från en stund sen, inatt ska jag sova hemma och bara vara ensam och vårda om mig själv.

Har varit ledig sen i onsdags så har slappat en hel del och mys med mitt hjärta! I torsdags var vi inne och shoppade, blev en t-shirt, en stickad tröja, en väska och ett par underbara ballerina som jag klickade med direkt!

Fredagen(midsommarafton), SOFTADE och gymmade på morgonen med Niclas. Drog iväg en stund till goaste Emma och käkade jordgubbar och kladdkaka och myste! sen lånade jag hem filmen UP och kollade på en med Niclas och somnade så gott i hans famn.
Nu idag har jag bara slappat och ska som sagt fortsätta med det, ska förska blogga en gång till och få upp bilder på vad jag handlade. PUSS



Tröja H&M fashion against AIDS, virkade shorts by mormor, väska Åhlens, ballerina Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0