Hej hej!




Dålig uppdatering jag vet, men har en bra ursäkt! Min man kom hem i måndagskväll så har umgåts med honom hela dagen igår där av ingen bloggtid, men nu sitter jag på jobbet och har "JÄTTE" kul!.. Förstår verkligen inte varför vi ska öppna kl10 på vardagar, antingen är man på jobbet eller så sover man nu. Så varför i hela friden ska jag sitta i en butik och sälja kläder till kunder som jobbar eller sover... Dom första kunderna kommer typ komma vid kl 11.30-12.30, så bara att hålla ut. Men senare på dagen kommer mina kära vänner Alwa och Matilda och kan även hända att Niclas och hans kompis kikar in. Hoppas på det för ska nämligen vara själv i butiken från kl10 till 19.00 BUHU, jaja nu ska jag vika och prismärka kläder! Whio.




All you need is LOVE



Kommentarer
Postat av: charlotte

Hejsan svejsan!!!



Yes, jobba, jobba, jobba



Hoppas det kommer massor av kunder:)



kramar

2011-06-22 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0