Godmorgon!

Nu är det skola som gäller, har varit uppe i snart två timmar och pluggat, duktigt Moa! Under dagen har jag två prov, ett i geografi och ett i samhällen. Känner mig inte säker på något av dem, men får hoppas på att det kommer gå så bra som möjligt.

Efter skolan blir det hem och packa, blir att åka till mammsen idag. Får väl även ta och stor städ mitt sjukt stökiga rum och även damma lite. Alltid lika kul att kombinera packning och städning.. Men värst av allt är nog att hitta orken att packa upp när man anlänt.. Men känner jag mig rätt kommer jag lämna packningen och ta den imon och typ drömma mig bort och kolla på någon go film och mysa lite med min saknade vovve!
Jaja, iväg till skolan nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0