God morgon!

Uppe med tuppen!

Upp tidigt som tusan idag för att hinna vara på jobbet kl 9, tar ju trots allt 1 tim och 30 min att ta mig hemifrån och dit. Men det är värt det, idag ska jag bara vara där i några timmar och röja som fan eftersom vi ska försöka öppna idag vid kl12. Sen vid kl17 ska jag till profact och säga upp mig.... Lite nervös, och lite osäker på om jag ska nämna att jag fått nytt jobb eller bara att jag inte har någon motivation och jag typ kommer dra ner företaget för att jag är så "dålig" på att sälja. Hähä! Jaja nu ska jag sminka mig och sätta på mig skorna. Bilder på mig från igår och idag kommer nog upp senare om jag har tid. Beräknar att jag är hemma vid kl22 eftersom jag troligen kommer få jobba som vanligt idag när jag kommer till profact.. Bara att kämpa på!







So what does the green color say to you ? Some people say it’s a symbol for wealth or maybe envy, all the rich characters only wear green. And at the same time it’s the director Alfonso Cuaron’s favorite color. Guess you all can have your own opinion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0