Go dag på L'ecole, började vid kl12 och åkte in med pappa och Monica så slapp att pendla! Sjukt skönt! Pappa och Monica skulle till freeport och kolla runt lite och kom även in till oss och shoppade loss och köpte även lite saker till mig med, hihi.
Imon ska jag öppna butiken helt själv så lite nervös men tror nog att allt kommer gå jätte bra! Ska även vara själv där i några timmar så hoppas att jag slipper problem som kan vara svår lösa haha. Men nu ska jag äta mat och bara slappa, känner att allt jag gör är att jobba, kommer hem och slappar! Men är ledig tisdag och sen hela nästa helg och Niclas kommer nu på måndag så då blir det andra planer.



Koftan är från L'ecole





Så här såg jag ut i butiken idag, blusen är från L'ecole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0