FÖR JAG ÄR LYCKLIG!!!!! Åhh vad jag trivs att jobba på L'ecole! Även fast vi bara har packat upp kläder nu två dar i rad så är det grymt. Sjukt snygga kläder och jätte bra arbetskamrater. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Dock är jag helt slut efter att ha jobbat 10 till 19 men tio minuters rast, dock var det mitt egna val men nu är kroppen slut och jag ska krypa ner i sängen med en god bok och vila!
Upp tidigt imorgon, ska vara där kl 9, vi hoppas på att det ska bli våran öppningsdag! Håller tummarna som fan för att vi ska hinna klart med allt.


Hemsidan!!! fast sjukt mycket snyggare är kläderna i verkligheten och det är större urval i butiken!

http://lecolenational.com/products/Women

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0