*



Hej hej hej hej hej hej hej.

Idag har jag varit på jobbet sen tolv, utblidat mig på ett nytt uppdrag! Så idag har min försäljning gått sjukt bra!
Men en annan sak som är bra är att jag ska på anställningsintervju på måndag till en affär som ligger i kungsbacka i det stora outletet Freeport! Så det känns jätte bra att ha en möjlighet att komma ifrån att vara telefonförsäljare..
Det man gör är att man ringer och tjatar på om svindrya erbjudanden som oftast är krångliga att säga upp. Så inget för mig egentligen, men ett jobb är ett jobb..

Men nu är jag hemma iallafall och sjunkigt ner i soffan och satt på en film med mamma och sitter nu med ett glas vin. Laddar till morgondagen då jag är helt ledig och bara ska vara hemma och slappa. SKÖNT!



Saknar dig gosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0