Be somebody

Dålig uppdatering, och det betyder ju egentligen att jag borde ha massor att skriva om men vet inte riktigt hur jag ska formelera mig.
I fredags var jag med min goa vän Felicia, vi lagade mat och snackade. In på natten kom Robin och hennes pojkvän och vi pratade tills solen gick upp. Blev även god frukost med vofflor på lördagen och sedan drog jag hem och grillade med mammsen.
Idag var jag på jobbet men blev hemskickad efter tre timmar för att jag sålde så otroligt dåligt, men är välkommen tillbaka på tisdag då jag ska komma med nya krafter och motivation ;) haha.... Men seriöst, tandborstar.. Vem vill ha det?
Kom precis hem efter att ha kört och åk motorcykel! Riktigt roligt och skönt så här en sommar kväll. Nu blir det grillning och sen kanske jag sätter på en go film och latar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0