VARMT

Ojojoj, vad dålig uppdatering... Jag som egentligen har massa att skriva och massa bilder, men det får bli senare för nu sitter jag på jobbet och svettas... Det är sjukt varmt och otroligt tung luft. Men började jobba precis så blir ingen lång dag så jag ska nog kunna hållat ut.
Förövrigt känner jag mig degig, inte träna på evigheter. Inte haft orken, och det är verkligen inte kul att gå till gymmet... Men får försöka ta tag i det, iaf till hösten då jag inte jobbar. Visst har skolan men den tröttar inte ut en på samma sätt. Så det är ett mål: BÖRJA TRÄNA!

Men nu får jag ta tag i butiken, dammråtter överallt så får väl dra fram dammsugaren så att kunderna vågar komma in och inte tror att dom ska bli uppätna av råttorna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0