Problem med mobil blogg!  Jag är mycket vä...

img_8469 (MMS)

Problem med mobil blogg!  Jag är mycket väl medveten om att min överskrift blir jätte konstig och att typ halva det som kommer där egentligen bara ska vara  i inlägget. Men som sagt jag är oerhört oteknisk på detta område med mobilblogg, jag skickar bara iväg ett sms och en bild sen så är det bra men får väl försöka lära mig någon dag. Sätter jag mig och googlar lite så ska jag nog allt hitta rätt! Hehe. Jaja, för övrigt ligger jag i solen och steker! Måste jobba på brännan de dagar det är sol och som jag inte jobbar. När Niclas har vaknat ska jag försöka få ut honom, kanske till och med få med honom till havet eller åtminstone till Aspen! Får se hur det går men jag hoppas det blir framgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0