Onsdag

Har legat ute i solen i 45 min men gick precis in nu när det började mulna på.
Igår var jag först med Malin och vi tog en sväng ut till Saltholmen och fikade vid havet, sen på kvällen blev det att möta upp mina underbara tjejer på ICA för att sen gå hem och laga middag tillsammans och ha det allmänt gött. Och varför vi hade middagen var lite för att säga hejdå till SVINET Alwa som åker till USA imon.. Men jag önskar dig hur mycket lycka som helst och hoppas verkligen att det blir en resa att minnas och att du kommer hem med en MASSA bilder och historier att berätta för oss! Tack så mycket för igår kväll tjejer! Alwa, Matilda BC, Felicia och Matilda F ni ger en ny energi!
Felicia sov hos mig och som vanligt låg vi och pratade långt in på natten och lättade våra hjärtan och delade med oss om vad vi kände och var ett tagsen vi sen vi två bara såg så vi hade mycket att säga.











Kommentarer
Postat av: ida

2011-07-20 @ 12:59:21
URL: http://idas.myshowroom.se
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 @ 12:59:23
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0