Mys


Vaknade upp i älsklingens famn idag, vid två tiden tog vi en cykeltur på 2 mil och motionerade lite. Svängde förbi min pappa och cyklade hem igen. Nu sitter jag i myssoffan och har precis tänt lite ljus och ska snart äta lite kvällsmat och krypa ner i sängen!
Är helt slut efter cykelturen och även efter att jag har städat och rensat ur mina garderober, dammsugit, dammat och bäddat rent nu på eftermiddagen så nu är allt tipp topp! och jag känner mig nöjd att äntligen tagit tag i det. Upptäckte även att jag hade rätt mycket kläder i gaderoberna som böhövdes strykas så det får jag ta tag i imorgon efter jobbet om jag orkar. Jobbar nio timmar så får väl se, men är ju annars ledig hela nästa vecka! LÄNGTAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0