LÅNGT TRÅKIGT


Säger bara fy! Detta är bara sjukt, jag har nu jobbat sex timmar och jag har sålt fyra plagg. Jag har bara sålt kläder för tusen kronor och vi ska ligga runt tiotusen och det är tre timmar kvar att jobba.. Jag säger bara ALDIRG! Men asså helt seriöst, det är knappt en människa på Freeport idag, kan ju tro att alla gått och dött. Men alla har ju ändå fått semester nu typ och dom hade spånat i att denna vecka skulle det vara fullt upp, ser ju inte ljust ut men jaja får väl se senare i veckan. Så förutom att tagit betalt av fyra kunder idag har jag läst bloggar, läst lite mer bloggar, gått på toa, sen läste jag lite mer bloggar, åt lite, läste lite mer bloggar och kollade runt på youtube, sen blev det lite mer bloggläsning och lite nätshopping på H&M då jag beställde hem en svart Maxikjol! Ursnygg vill jag medge, kommer passa perfekt till lite kallare sommardagar och blir grym i höst med, skulle dock ta 2 veckor att få hem eftersom den var slut typ men jag väntar med ett leende och längtar efter att få använda den.

Funkar inte att ladda upp bilder förtillfället så får bli en bild på den i ett senare inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0