Jag har svårt att sova, mina ögonlock är t...

Jag har svårt att sova, mina ögonlock är tunga och svider av trötthet. Klockan är inte speciellt mycket men tanken om OM håller mig vaken. Vad hade hänt OM jag istället valde att göra så? Hur hade jag mått OM jag istället hade valt en annan väg att gå? Hur hade det sett ut OM jag hade gjort det på ett annat sätt? Hur hade det varit nu OM det där aldrig hade hänt? Vilken del av mitt liv hade du haft OM du aldrig försvann? Vem hade jag varit idag OM jag aldrig hade gjort misstag och lärt mig av dom? Hade mitt liv sett annorlunda ut OM saker och ting inte hade haft det där OM? Vad skulle hända OM jag gör det där? Tänk OM hon får veta? Hade jag gjort och sagt saker på ett annat hade jag varit en bättre person då? Och har det jag gjort påverkat mig till den jag är idag? OM jag nu hade gjort det på ett annat sätt hade du älskat mig mer då? Frågor utan svar, men jag tror att den väg vi går formar oss till dom vi är. Oslipade diamanter som vandrar och slipas på sin väg. Man måste få göra misstag för att lära sig att inte göra om dom. Och vissa saker vi gör kanske inte är så bra, men man lever bara en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0