FRÄSCH

Morgon sysslor gjorda på gott humör.
Gick upp runt kl10 idag och känns som jag har hunnit med en del på bara två timmar. Tog ett långt bad imorse, peelade mig, filade fötterna gjorde hårinpackning och bara pysslade om mig själv. Smörjde in mig med en underbar hudlotion från Doce & Gabbana så nu doftar jag ljuvligt och är på ännu bättre humör och känner mig fräsch och go. Efter badet åt jag en mumsig pannkaksfrukost med färska hallon och lyxade även till det med att läsa lite Cosmopolitan.
Nu har jag precis strykt min vita skjorta och slagit mig ner i soffan och väntar bara på att Niclas ska vakna och komma och pussa på mig och göra mig lite sällskap framför tvn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0