Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bl...

img_7711 (MMS)

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Sitter på tåget nu påväg till jobbet, fick börja två timmar senare men ändå trött som tusan men hoppas på att jag piggnar till om en stund. Jobbar en kort dag ifrån kl13-17.00 så det är skönt och sen blir det hem och backa ihop alla mina saker för att sedan bege mig till pappa. Sitter ju som sagt på tåget och då har man rätt mycket tid att fundera och har kommit fram till att jag ska försöka börja att göra en dagens gärning, hjälpa någon annan och göra saker bättre. Snackar inte om stora saker utan små saker som underlättar och kanske bara ger ett leende. Hjälpa och få andra att på bättre, okända, familj och djur.


Kommentarer
Postat av: ;)

Go tjej!

2011-07-12 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0