SÅHÄR TRÅKIGT HAR JAG


Fröken i skolan frågar barnen, om ni fick ett extra öga, var skulle ni vilja ha det då? Lisa sa, uppe i huvudet så jag kunde se fåglarna.
Kalle då frågade fröken, jag skulle vilja ha det bak i huvudet så jag kunde se om nån följer efter mig.
Lasse sa, jag skulle vilja ha det på snoppen, jaha sa fröken, varför det då? Jo sa Lasse, då skulle jag köra in den i ett kvisthål i planket till Ullevi så skulle jag se varenda match gratis.



Stålmannen var ute och flög över staden Metropolis och vakade. Plötsligt såg han en naken kvinna på ett hustak och när han tittade närmare såg han att det var ju Kattkvinnan som låg där med benen särade. Han blev ju självklart väldigt kåt och tänkte att -"Jag som är så snabb hinner ju sätta på henne innan hon märker nåt". Sagt och gjort, Stålmannen flyger dit i ljusets hastighet och sätter på Kattkvinnan och drar därifrån med ett stort leenede på läpparna. Plösligt hör han Kattkvinnan säga: -Vad hände? Vet inte säger Osynliga mannen, men det sved som fan i röven.


Vet ni varför blondiner har sperma runt naveln?
-Det finns blonda killar också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0