Växjö

Ställde klockan på 9.30 även fast det inte blir någon skola idag. Cyklade ner till centrum och hämtade ut ett paket och passade även på att köpa lite lunch och gott som jag kan ha på tåget sen när jag åker till mitt hjärta i Småland.
Åker hemifrån vid 15.00 och innan det måste jag fixa lite saker och kan ju nämna att jag inte ens har börjat packa än.. Jaja, det kommer nog gå snabbt!
I paketet jag hämtade var en underbar strandklänning som var otroligt mycket finare i verkligheten än på hemsidan och var underbar på! Sen så var det söta sov plagg och lite underkläder :) Så en mycket nöjd Moa sitter här hemma och nu ska jag göra lite frukost och sen börjar göra i ordning mig och fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0