TJEJMYS


Igår kväll var det tjejkväll hos Alwa! Åkte dit vid 16.00 efter jag övningskört och började göra hemmagjord pizza till tjejerna. Det blev gött snacka och en underbar efterrätt som godingen Pigge stod för!

Ni tjejer är toppen och man får ny energi av er:D

Bilderna snodda av AlwaPersson.blogg.se
Efter vårt mys så blev det att jag åkte hem till Felicia och sov med henne och gosade!
Vaknade upp idag och drack te och sen begav jag mig snabbt hem för att duscha och dra vidare för att träffa farmor och farfar som var nere och hälsade på! Alltid lika mysigt, men nu ska jag ta en promenad ner och köpa en FET godispåse och gosa farmför tv med hunden hela kvällen eftersom jag har huset för mig själv.

Kommentarer
Postat av: alwa

PUSS på dig!

2011-08-22 @ 14:42:30
URL: http://alwapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0