Sjunde himmelen, nerbäddad bredvid hjärtat...

img_6389 (MMS)

Sjunde himmelen, nerbäddad bredvid hjärtat! Har precis tagit en dusch och dukat fram frukost, nu efter vi ätit har vi krypt ner i sängen igen och slagit på tvn där sjunde himmelen visas. Blir att gosa till det innan vi ska gå iväg och äta lunchbuffé och sen bege oss till ishallen då Niclas ska åka väg och spela match. Tyvärr kan jag troligen inte följa med och titta eftersom jag kan inte ta mig till matchen, och inte SÅ stor lust att åka i bussen med killarna.. Haha. Så får väl försöka underhålla mig själv, försöka hitta klipptid, shoppa och laga någon middag.. Lär ju ha mycket tid (omkring 10h) så hinner nog bli rastlös med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0