På tåget emot Växjö till mitt hjärta! <3 T...

img_5944 (MMS)

På tåget emot Växjö till mitt hjärta! <3 Tåget har precis börjat rulla och jag ska försöka sova en stund, jätte trött vilket är bra för då känns inte resan så lång.  Förövrigt kan jag säga att det var kaos imorse när jag skulle GÅ till tåget. Himlen öppnade sig och regnet bara öste ner... Så var bara att slänga på det enda regnställ jag ägde. Ett skrik rosa, men jaja lite färg i allt det gråa skadade väl inte. Torr höll jag mig iaf och det var ju huvudsaken! Uppdaterar med en bild senare på hur fin jag var med mina rosa regnkläder;)


Kommentarer
Postat av: Emma aaaaaa

Du är så gaaaalet snyggggg MOA!!!!!!!!

2011-08-08 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0