Mitt hjärta slår för dig


Hemma efter några underbara dagar i Växjö! Jag och Niclas har i stortsätt tagit det lugnt och tagit dagarna som dom kom. I Måndags lagade vi mat och låg och kollade film hela kvällen. På tisdagen åkte Niclas och spelade match och var borta hela dagen, då tillbringade jag min tid att gå på stan, shoppa, hittade boken av Ray Kluun som jag redan hade läst ut dagen efter och gick en promenad. På  natten när Niclas kom hem åt vi pannkakor och kröp sedan till sängs och somnade i varandras armar. Onsdagen blev det Hockey och en go pizza efteråt. Torsdagen blev det resaurang , mys och sen en liten tår från mig efter som jag vid fem tiden tog tåget hem..
Fått ny energi och att vara ifrån dig får mig att inse vad jag känner för dig.

Nu sitter jag på jobbet och saknar mitt hjärta och längtar tills vi ses igen!
Det är jätte fint väder ute och jag längtar tills jag slutar vid 14.30 då jag hade tänkt att ta en promenad runt sjön om solen fortfarande tillåter annars blir det nog en sväng till gymmet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0