Händelserik dag


Trodde ju att jag skulle gå från 8.20 till 16.30 men så var det tydligen inte. IV valen börjar nästa vecka och vår mattelektion var inställd så slutade redan vid 13.00 så mycket tacksam för det! Efter det blev det hem till floda, ner till Ica och handlade ingridienser till att göra pizza med Lovisa och Joacim. Sen hem till Lovisa och satte igång med ett otroligt gott resultat!
När jag kom hem så väntade ett litet paket från pappis! Blev otroligt glad när han sa att han gått och köpt den datan jag själv hade tänkt att köpa för min lön men nu slapp jag det för han var så otroligt snäll!!

Satt och pillade med min nya data i några timmar och sen begav jag och Monica ut på en cykel tur på ca 1mil, otroligt skönt väder ute måste jag säga även fast inte solen skiner.  Nu sitter jag i köket, men en kopp te och är ny duschad och ska nog krypa ner i min ren bäddade säng och läsa lite på första läxan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0