Extra dag..


Idag skulle varit en ledig dag men fick hoppa in och öppna men imon är det sista dagen på jobbet och det ska bli så skönt! Men får sätta igång direkt till helgen med nytt CV och börja leta helg jobb som jag kan ha vid sidan av skolan! Känner mig otoligt stolt över att ha jobbat såhär mycket nu i sommar och innerst inne ångrar jag det inte någonstans! Har tjänat sjukt goa pengar och kunnat unna mig lite extra saker och sparat en hel del. Så det har verkligen lönat sig och har lärt mig sjukt mycket och känner mig stadigare och mer redo att komma in i arbetslivet. Nu gäller det bara att hitta ett lika bra jobb, hehe.. L´ecole var bara en tillfällig sommarbutik på Freeport där av att jag inte kommer jobba här i höst och hade nog försökt att hitta något annat ändå eftersom det är en bit att pendla. Men men, förövrigt är jag taggad på skolan som börjar nu på MÅNDAG!?!, helt sjukt ändå.. Sommarlovet har gått så fruktansvärt fort men är nöjd med det lilla jag hunnit göra och är hyfsat utvilad så nu får gärna skolan börja. NYA TAG, nu jävlar ska det pluggas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0