Det är sant och det suger

Ni uppskattar inte och ni tackar inte. Ni tar det så himla för givet, ni bara räknar med att folk ska ställa upp. Har ni någon gång tänkt efter och kanske känt att ni tar mer än vad ni ger? Eller tanken att man kanske måste ge för att få inte alls dykt upp. 
Ibland undrar jag. Det är inte ofta jag klagar och jag ställer för det mesta alltid upp och nu tar ni det för givet. 
 
Jag måste säga att jag tycker det är tråkigt och självklart gör jag med misstag och glömmer att tacka och ge leendet att man uppskattar det folk gör, men jag är medveten om att man måste ge för att få. 

Kommentarer
Postat av: anna

Känner precis sådär ibland.. Tråkigt nog känner man så för ofta, samtidigt som man själv kanske också är den som inte tackar!
Miss you mois!! Får man komma och hälsa på i Göteborg snart kanske?? <3

Svar: Anna <3 du får komma precis när du vill!!! Saknar dig så skynda dig och kom!!!
Moa Fallermo

2012-07-29 @ 18:13:35
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0