NY VAKEN......................... Idag är ...

img_9245 (MMS)

NY VAKEN......................... Idag är jag redo för nya tag! Idag bestämmer jag att det ska bli en bra dag, humöret är på topp och idag står goa Emma Thorup på planeringen. Om vädret tillåter har vi planerat en sväng ut till Saltholmen men blir det regn som det står på prognosen så blir det en en lunch i stan och kolla lite affärer. Har inget speciellt jag behöver men får väl se, trillar oftast på något.  På tal om shopping något jag tycker är sjukt snyggt är färgade jeans, och är även lite sugen på det faktiskt. Har sett ett par med det men då är det oftast i färgerna rött och gult, inga av dom färgerna skulle passa på mig, så jag är ute efter ett par LILA jeans! Man måste våga liksom, så ska kika efter det men tror det blir utan framgång. Men ska försöka komma upp ur sängen och även få upp lille vovven som ligger bredvid mig så vi kan gå ut på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0