Let me get you wet



I’m gonna get you wet
Tell tell me baby are you wet
I just wanna get you wet wet...

Sitter i butiken och lyssnar på Snoop Dogg-Wet.. Det är en regning dag så hoppas folk orkar ta sig hit och shoppa lite nu när det fina vädret inte hindrar dom.
Annars så har jag grym träningsvärk efter gymmet igår och att bära världens tyngsta väska till jobbet var ju ingen hjälp men fick bli så eftersom jag ska på bröllop imon så hinner jag inte hem innan så sover i stan hos Niclas.
På tal om brölloppet så har jag bestämt mig för kläder och skor, men absolut ingen aning om hur mitt hår ska se ut. Lockigt? Platta? Någon frisyr? Naturligt? Låter den funderingen vara för stunden, brukar alltid lösa sig i sista sekunden ändå.

Bosse och Maries bröllop är även mitt första bröllop så även spänd och det ska verkligen bli en upplevelse att se två stycken ensklida personer vigas ihop till ett par och älska varandra i all framtid.



All you need is love
Framgång och pengar gör dig lycklig för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0