Bla bla bla....

Vill ha sol, vill ha en grym design på min blogg så jag kan vara nöjd, vill ha ballerinakakor, vill klippa bort mina svinto toppar på håret, vill ha ork att träna, jag vill färga håret, jag vill, jag vill, jag vill... Finns rätt MYCKET som jag vill just nu, om jag skulle göra en lista på allt skulle den nog ALDRIG ta slut...
Så saker jag vill göra och ska försöka göra idag då är att färga håret, beställa tid hos frisören till klippning, ta mig upp på cykeln och cykla två mil, även försöka få med Niclas. Leta efter AWESOME bilder till mig design och även försöka ta lite bilder själv... Och sen ikväll ska jag mysa med Lovisa så där kan jag nog även få in några ballerinakakor;)

Förövrigt sitter jag vid köksbordet, har precis kommit hem från Niclas för att hämta lite saker här plus min mobil som jag glömde när vi åkte igår. Men ska nog tillbaka dit snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0